FREQUENTLY ASKED QUESTIONS (Najczęściej zadawane pytania):

Kim jest Wirtualna Asystentka ?

Wirtualna Asystentka (WA) to osoba pracująca zdalnie. Nie jest pracownikiem etatowym. Ma własną działalność. Zleceniodawca nie ponosi kosztów utrzymania i wyposażenia pracownika.

Zleceniodawca płaci jedynie za przepracowane godziny. Zatrudnienie WA daje przede wszystkim obniżenie kosztów oraz wsparcie. Nie utrzymując pracownika, możemy mieć zaufaną osobę do prowadzenia biznesu.

WA może wykonywać pracę, obsługując Klientów z całego kraju.  

 

Przykłady współpracy z WA.

Przykład 1: Firma „DOLAR” posiadająca sklep internetowy, potrzebuje pracownika do dodawania produktów w sklepie, podmiany zdjęć i treści. Zadania te zajmują ok 15 h tygodniowo. „DOLAR” zlecają tę pracę WA oszczędzając na kosztach utrzymania pracownika jakiego musieliby zatrudnić na ¼ etatu.

Przy stałej współpracy możliwa jest indywidualna wycena.

 

Przykład 2: Pani Joanna jest dietetyczką, swoich Klientów pozyskuje głównie z polecenie oraz poprzez media społecznościowe. W godzinach pracy cały czas odbiera telefon, odpisuje maile, prowadzi rozmowy. Pani Joanna wie, że nie może sobie pozwolić na brak automatycznego kontaktu z Klientem, bo ma za dużą konkurencję w swojej branży. Właśnie dlatego kiedy ma wizytę u dentysty lub wywiadówkę córki, korzysta z usług Wirtualnej Asystentki, u której wykupuje pakiet godzinowy i w sytuacjach kiedy nie może być Online przekierowuje na nią telefon.

Podobnie Pani Kamila, która jest adwokatem. Na co dzień sama prowadzi swój kalendarz, jednak kiedy wypada dzień, który spędza w sądzie, przekierowuje telefon i pocztę na WA. Wybiera jeden z mniejszych pakietów godzinowych, korzysta z współpracy cyklicznie.  

Przykład 3: Firma „FUNT”, odnotowuje znaczny wzrost sprzedaży swoich produktów sezonowo.

W mocno zapracowanym sezonie nagle odchodzi pracownik. Zastępca musi znaleźć się przez weekend. Potrzebna pilna rekrutacja. Proszę o wsparcie WA, jednorazowo korzystając z pakietu Express.  

 

Co jeśli nie wykorzystam pakietu wykupionych godzin ?

Pakiet godzinowy ważny jest miesiąc, to dużo czasu.

Jeżeli jednak wyjątkowo coś nie pozwoli na wspólną pracę w tym czasie, możemy porozmawiać o przedłużeniu. Jednak nie dłuższym niż 2 tygodnie.

 

Jak rozpocząć współpracę ?

Na początek zapraszam do kontaktu, wspólnie ustalimy jaki pakiet najlepiej się sprawdzi. Wycenimy potrzeby i moją pracę. Ustalimy formę komunikacji, raportowania.

Podpiszemy umowę.

 

Jaki jest termin płatności faktury ?

Przez pierwsze 3 miesiące współpracy fakturę wystawiam po podpisaniu umowy – przed rozpoczęciem pracy. Termin jej płatności to 14 dni.